Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie SP 342, uczeń, ósmoklasista
Drogi Uczniu,
zebraliśmy na tej podstronie to, czego najczęściej potrzebujesz wchodząc na stronę szkoły. Oddzielną zakładkę zrobiliśmy dla najstarszych uczniów, ze względu na mnogość materiałów potrzebnych w ostatnim roku szkoły.
Znajdziesz tu jadłospis na aktualny dzień, podgląd wszystkich najnowszych wpisów, kalendarz ważniejszych wydarzeń, a nawet mapę naszej szkoły. W razie trudności skorzystaj z wyszukiwarki.
Kliknij, aby pobrać dokument
Zapraszamy do obejrzenia kroniki z wydarzeń świetlicowych w lutym:
W naszej szkolnej świetlicy zrobiło się niezwykle kolorowo, twórczo i… ekologicznie! Wszystko za sprawą działań realizowanych w ramach międzynarodowego projektu „FROM WASTE TO THE ART – INCLUSION THROUGH ART” („Od odpadu do dzieła sztuki – Edukacja włączająca poprzez sztukę”), finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (nr projektu: 2023-2-TR01-KA220-SCH-000170114).
W przedświątecznym czasie dzieci ze świetlicy szkolnej zaangażowały się w tworzenie wielkanocnych ozdób z materiałów recyklingowych , udowadniając, że kreatywność i dbałość o środowisko mogą iść w parze.
Uczniowie klas drugich , pod opieką pani Izabeli Strzałki i pani Elżbiety Adamiec , wykonali uroczego zająca wielkanocnego z papierowych rolek , który stał się ozdobą drzwi.
Z kolei pani Małgorzata Jabłecka-Szmigiel i pani Ewa Ułamek wraz z dziećmi posadziły rzeżuchę w... żółtych pojemniczkach po jajkach-niespodziankach! Takie połączenie przyrody i recyklingu to świetny pomysł na wiosenną dekorację.
Uczniowie klas trzecich wspólnie ze swoimi rodzicami uczestniczyli w Świetlicowych Warsztatach Wielkanocnych , podczas których powstały piękne stroiki i zające do zawieszenia na oknach i drzwiach . Zajęcia przygotowały panie: Karolina Marek, Marta Felczak, Sylwia Czarnocka i Katarzyna Zawada .
Na szczególne wyróżnienie zasługuje też świetlica klas specjalnych , utworzona w roku szkolnym 2024/2025. Dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych pod opieką pani Bożeny Leszczyńskie j i pani Karoliny Stańczyk siały rzeżuchę i owies w doniczkach z recyklingu, podlewały je i troszczyły się o rośliny, by pięknie wyrosły na Święta. Dodatkowo wykonały wielkanocne palmy z gazet, kubeczków, słomek i folii , tworząc barwne dekoracje z ogromnym zaangażowaniem i sercem.
Brawo dla naszych świetlicowych dzieciaków i wszystkich nauczycieli, którzy pomogli stworzyć te małe, wielkanocne dzieła sztuki!
To była piękna lekcja kreatywności, współpracy i szacunku do przyrody.
Zachęcamy do zapoznania się ze zdjęciami.
tekst opracowała Anna Stec zdjęcia wykonały nauczycielki biorące udział w projekcie
W naszej szkolnej świetlicy zrobiło się niezwykle kolorowo, twórczo i… ekologicznie! Wszystko za sprawą działań realizowanych w ramach międzynarodowego projektu „FROM WASTE TO THE ART – INCLUSION THROUGH ART” („Od odpadu do dzieła sztuki – Edukacja włączająca poprzez sztukę”), finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (nr projektu: 2023-2-TR01-KA220-SCH-000170114).
W przedświątecznym czasie dzieci ze świetlicy szkolnej zaangażowały się w tworzenie wielkanocnych ozdób z materiałów recyklingowych , udowadniając, że kreatywność i dbałość o środowisko mogą iść w parze.
Uczniowie klas drugich , pod opieką pani Izabeli Strzałki i pani Elżbiety Adamiec , wykonali uroczego zająca wielkanocnego z papierowych rolek , który stał się ozdobą drzwi.
Z kolei pani Małgorzata Jabłecka-Szmigiel i pani Ewa Ułamek wraz z dziećmi posadziły rzeżuchę w... żółtych pojemniczkach po jajkach-niespodziankach! Takie połączenie przyrody i recyklingu to świetny pomysł na wiosenną dekorację.
Uczniowie klas trzecich wspólnie ze swoimi rodzicami uczestniczyli w Świetlicowych Warsztatach Wielkanocnych , podczas których powstały piękne stroiki i zające do zawieszenia na oknach i drzwiach . Zajęcia przygotowały panie: Karolina Marek, Marta Felczak, Sylwia Czarnocka i Katarzyna Zawada .
Na szczególne wyróżnienie zasługuje też świetlica klas specjalnych , utworzona w roku szkolnym 2024/2025. Dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych pod opieką pani Bożeny Leszczyńskie j i pani Karoliny Stańczyk siały rzeżuchę i owies w doniczkach z recyklingu, podlewały je i troszczyły się o rośliny, by pięknie wyrosły na Święta. Dodatkowo wykonały wielkanocne palmy z gazet, kubeczków, słomek i folii , tworząc barwne dekoracje z ogromnym zaangażowaniem i sercem.
Brawo dla naszych świetlicowych dzieciaków i wszystkich nauczycieli, którzy pomogli stworzyć te małe, wielkanocne dzieła sztuki!
To była piękna lekcja kreatywności, współpracy i szacunku do przyrody.
Zachęcamy do zapoznania się ze zdjęciami.
tekst opracowała Anna Stec zdjęcia wykonały nauczycielki biorące udział w projekcie
Dnia 09. 04.2025 roku w naszej szkole odbyło się szczególne spotkanie autorskie. Dlaczego szczególne?
Otóż jednym z autorów okazał się uczeń naszej szkoły – Borys z IIb . Jego rodzice napisali kilka książek dla dorosłych. Są to głównie reportaże, które jeszcze nie nadają się dla naszych uczniów… do nich muszą jeszcze dorosnąć.
Jednak w tym roku wydawnictwo o pięknej nazwie „ Magiczne” wydało książkę pt. „Poznaj robala”, którą państwo Mieśnikowie napisali razem z synem Borysem!
I to właśnie o tej kolorowej książce Borys ze swoją mamą opowiadał na spotkaniu ze swoją klasą i klasa 2c.
Było wiele o pisaniu książek… Przede wszystkim jednak było o robalach. Przyznacie temat dość intrygujący – taki co w jednych budzi strach lub obrzydzenie, a w innych fascynacje. Borysa świat robaków interesował odkąd zaczął chodzić. Chciał wiedzieć o nich wszystko! Wypytywał o nich rodziców… aż powstała książka!
Dzieci dowiedziały się sporo o robakach. Dowiedziały się nawet, który spośród nich to bogini piękności!
Pani Ewa podarowała szkolnej bibliotece dwa egzemplarze ksiązki „Poznaj robala” , które można już wypożyczać do domu, do czego serdecznie zapraszamy.
Zachęcamy do zapoznania się ze zdjęciami.
W dniach 2-4 grudnia ósmoklasiści zmierzyli się z próbnymi egzaminami. Język polski, matematyka i język angielski – to trzy przedmioty, które obejmuje ten pierwszy ważny w ich życiu egzamin.
Ósmoklasiści mieli szansę poznać arkusze przygotowane przez CKE, sprawdzić swoje przygotowanie oraz oswoić stres, który towarzyszy takim okolicznościom.
Zachęcamy do zapoznania się ze zdjęciami:
Przedstawiamy podsumowanie ubiegłorocznego egzaminu.